Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Зеленин Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Зеленин Г. И. 
Обзор инновационных методов обучения иностранным языкам в XX-XXІ веке [Електронний ресурс] / Г. И. Зеленин, Ю. А. Ковалёва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 172-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_27
Проведен анализ самых известных инновационных методов обучения иностранным языкам в XX - XXI в. Представлен широкий спектр мнений по самым различным аспектам рассматриваемой проблемы. Проведенный анализ дает возможность определить методы, которые больше всего подходят для неязыкового ВУЗ.Проаналізовано найбільш відомі інноваційні методи викладання іноземної мови у XX - XXI ст. Подано широкий спектр думок з різноманітних аспектів проблеми, що розглядається. Проведений аналіз дозволяє визначити методи, які більш за все придатні для немовного ВНЗ.The analysis of the most famous innovative methods of foreign languages training in XX - XXI c. is carried out in this article. There are a great variety of opinions concerning different aspects of discussed problem in it. The given analysis gives an opportunity to define methods, which appropriate for technical higher educational establishments most of all.
Попередній перегляд:   Завантажити - 429.337 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Зеленин Г. И. 
Психологические особенности изучения иностранного языка инженерами-педагогами [Електронний ресурс] / Г. И. Зеленин, Е. А. Маковская // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 162-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_24
Рассмотрены психологические особенности изучения иностранного языка инженерами-педагогами, проанализированы факторы, которые определяют успешность или неуспешность обучения иностранному языку студентов инженерно-педагогических специальностей. Раскрыты понятия «языковая способность» и «мотивация». Рассмотрена проблема профессионально-ориентированного обучения иностранному языку студентов технических специальностей, которая приобретает особую актуальность в связи с возрастающей ролью иноязычного общения в профессиональной деятельности современных специалистов.Розглянуто психологічні особливості вивчення іноземної мови інженерами-педагогами, проаналізовано чинники, які визначають успішність або неуспішність навчання іноземної мови студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Розкрито поняття «мовна здатність» і «мотивація». Розглянуто проблему професiйно-орієнтованого навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей, яка набуває особливої актуальності у зв'язку зі зростаючою роллю іншомовного спілкування в професійній діяльності сучасних фахівців.The psychological peculiarities of foreign language training of engineer-teachers are examined in this article, the analysis of factors, determining successful or unsuccessful foreign language training of engineer-pedagogical specialties is carried out. Such concepts as «linguistic ability» and «motivation» are disclosed. The problem of the professional-oriented teaching the foreign language of technical specialties students is also examined in the article, which acquires the special actuality in connection with the increasing role of foreign communication in professional activity of modern specialists.
Попередній перегляд:   Завантажити - 497.129 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Зеленин Г. И. 
Психолого-педагогические условия формирования мотивации в процессе преподавания иностранного языка студентам инженерно-педагогических специальностей [Електронний ресурс] / Г. И. Зеленин // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2016. - № 50-51. - С. 282-287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2016_50-51_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.963 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Зеленин Г. И. 
Использование кейс-технологий с целью организации дистанционного обучения иностранному языку студентов инженерно-педагогического вуза [Електронний ресурс] / Г. И. Зеленин // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 48-49. - С. 194-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_48-49_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.255 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Зеленин Г. И. 
Формирование иноязычных способностей как основа индивидуализации обучения иностранному языку студентов инженерно-педагогических специальностей [Електронний ресурс] / Г. И. Зеленин // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2016. - № 52-53. - С. 353-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2016_52-53_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 465.668 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського